Garantinio remonto klausimais Jus aptarnaus:
Serviso vadovas
Žilvinas Arbačiauskas
Mob. +370 648 47000
Darbo laikas:
I – V 9:00 – 18:00
VI -VII Garantinio aptarnavimo servisas nedirba
Gerbiamas pirkėjau, įsitikinkite, ar garantinė kortelė teisingai užpildyta ir ar yra prekybinės organizacijos spaudas.
Jūsų įsigytą elektrinį prietaisą (ypač orkaitę, elektr. viryklę arba skalbimo mašiną) turi prie elektros tinklo prijungti kvalifikuotas meistras.
GARANTIJA
Visoms prekėms, parduodamoms mūsų elektroninėje parduotuvėje bei parduotuvėse, esančiose Alytuje ir Vilniuje, yra suteikiama 24 mėn. garantija.
Visoms prekėms galima pratęsti garantiją nuo 1 iki 5 metų.
GARANTIJOS SĄLYGOS
Pirkėjui, įsigijusiam prekę iš mūsų, yra suteikiama 24 mėnesių garantija.
1. Garantija įsigalioja nuo pirkimo dienos ir galioja atsižvelgiant į žemiau pateiktas garantijos sąlygas.
2. Šio laikotarpio metu pirkėjui Lietuvos Respublikos teritorijoje yra garantuojama ištaisyti visus trūkumus, kurie gali iškilti naudojimo metu dėl medžiagų broko arba gaminimo klaidų.
Garantinio aptarnavimo atlikimas neatnaujina ir nepratęsia garantinio laikotarpio.
3. Garantija netaikoma:
- gedimams, atsiradusiems netinkamai prijungus prietaisus prie elektros tinklo arba dėl elektros tinklų sutrikimų;
- gedimams, atsiradusiems dėl cheminių medžiagų poveikio;
- prietaiso spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
- gedimams, atsiradusiems jungiant gaminį į valstybinių standartų neatitinkančius elektros tiekimo, telekomunikacijų, kabelių tinklus, dėl kitų išorės veiksnių (pvz., drėgmės ar temperatūros poveikio), tai pat netinkamai elgiantis su prietaisu (pvz.: valymo, skutimo žymės, įbrėžimai ar kitokie mechaniniai pažeidimai);
- gedimams ar defektams, atsiradusiems transportuojant prietaisus, jei juos gabena pats pirkėjas;
- radus bandymo patekti į prietaiso vidų pėdsakų, taip pat, jei gaminys taisytas ne pardavėjo įgaliotame servise;
- radus gaminio konstrukcijos ar schemos pakeitimų (išskyrus aprašytus vartotojo instrukcijoje);
- radus mechaninių pažeidimų;
- radus gedimų, kurie atsirado į prietaiso vidų patekus pašaliniams daiktams, medžiagoms, skysčiams ar gyvūnams (pvz., vabzdžiams);
- radus gedimų, kurie atsirado dėl standartų neatitinkančių eksploatacinių medžiagų ar atsarginių dalių naudojimo;
- jeigu gaminys, skirtas asmeniniam (buitiniam, šeimos) naudojimui, panaudotas verslo veiklai vykdyti, siekiant pelno, gamybiniais bei kitais tikslais, neatitinkančiais tikrosios prietaiso paskirties;
- visais kitais atvejais, kai daikto trūkumai atsirado dėl to, kad pirkėjas nesilaikė vartotojo instrukcijos, arba daikto trūkumai atsirado dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos;
- įprastai nusidėvinčioms prietaiso dalims, pvz.: lempoms, filtrams, baterijoms, akumuliatoriams, saugikliams, ausinėms, mikrofonams, laisvų rankų įrangos bei nuotolinio valdymo pulteliams, išoriniams maitinimo blokams ir įkrovimo prietaisams, sujungimo kabeliams, dangteliams, šaldytuvų kvapų sugėrikliams, lentynoms, dėžėms, atramoms, produktų saugojimo talpykloms, mikrobangų krosnelių lėkštėms ir lėkštės laikikliams su ratukais, grotelėms, dubenims, dulkių siurblių žarnoms, vamzdžiams, šepečiams, antgaliams, skalbyklių vandens įleidimo ar išleidimo žarnoms.
- garantinis remontas netaikomas: plastikinėms, stiklinėms, guminėms ir popierinėms dalims, standartinėms kabelių dalims, įprastoms trumpalaikėms dalims ir priedams, tokiems kaip išorinės plastikinės dalys, variklio apdanga, saugiklis, lemputės, akumuliatoriaus baterija, diržai, oro valymo filtras.
- 4. Garantija gali būti nutraukta, jeigu:
- prietaisą taisė asmuo ar įmonė, neįgaliota pardavėjo serviso;
- prietaisas buvo akivaizdžiai sąmoningai sugadintas.
5. Garantinis talonas negalioja, jei:
- nepateikiamas kasos čekis ar kitas pirkimą įrodantis dokumentas;
- jis neteisingai užpildytas (turi būti pardavimo data, prekės pavadinimas, modelis, parduotuvės antspaudas ir pardavėjo parašas);
- jame yra braukymų ir taisymų, nepasirašytų pardavėjo.
6. Gamintojas neatsako už avarijas ar žalą žmonėms, gyvūnams, turtui, įvykusius dėl vartotojo kaltės: nežinojimo ar prietaiso vartotojo instrukcijos nesilaikymo bei prietaiso prijungimo ar instaliacijos, atliktos ne pardavėjo įgalioto serviso.
7. Nepagrįstai iškviesto serviso darbuotojo atvykimo išlaidas bei atliktus negarantinio remonto darbus, prietaiso remontą ne darbo dienomis ar po darbo valandų pirkėjas apmoka pagal remonto paslaugas teikiančios įmonės įkainius.
Gaminio nustatymai ir diegimas (surinkimas, prijungimas ir kt.) aprašyti vartotojo instrukcijoje, pateikiamoje kartu su prietaisu. Atitinkami darbai turi būti atliekami tik kvalifikuotų specialistų. Labai svarbu prietaisą tinkamai nustatyti ir įdiegti, siekiant, kad jis patikimai veiktų ir galiotų garantija.
GRĄŽINIMAS
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui el. paštu info@gut.lt per keturiolika darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos.
* Klientas prekę grąžina savo lėšomis Pramonės g.12A, Alytuje arba Savanorių pr. 176C, Vilniuje;
* Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje, kokioje gavote iš pardavėjo;
* Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
* Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
* Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
* Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
* Pinigai už grąžintas prekes bus pervesti į Pirkėjo banko sąskaitą per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo datos.
PAPILDOMA GARANTIJA
Pratęskite savo pirkinio garantiją be jokios rizikos!
Niekas nėra apsaugotas nuo netikėto įrenginio gedimo.
Pratęskite savo pirkinio garantiją pasinaudodami mūsų siūloma specialiai tam skirta paslauga ir tiesiog mėgaukitės kiekviena akimirka nejausdami nerimo ir nepatirdami papildomų išlaidų ateityje.
Kodėl turėčiau įsigyti pratęstą garantiją?
– Naudokis įrenginiu ilgiau;
– Jokių paslėptų mokesčių;
– Galimybė apdrausti įrenginį iki 5-ių metų*;
– Apsaugok save nuo netikėtų išlaidų.
Į draudžiamų prekių kategorijas įeina:
SMULKI BUITINĖ TECHNIKA: dulkių siurbliai, kavos virimo aparatai, kondicionieriai, mikrobangų krosnelės, virtuviniai kombainai, trintuvai/smulkintuvai/kokteilinės, laidynės, virduliai, ventiliatoriai.
STAMBI BUITINĖ TECHNIKA: skalbyklės, šaldytuvai, džiovyklės, indaplovės, kaitlentės, viryklės, garų surinktuvai, dujinės viryklės.
* Smulkiai buitinei technikai taikomas maksimalus pratęstos garantijos laikotarpis – 3 metai.
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI:
Pratęsta garantija – kas tai:
– Kiekvienam naujam pirkiniui yra taikomas tam tikras Gamintojo garantijos terminas, kuriam pasibaigus ir pirkiniui sugedus Jūs patirsite nepageidaujamų išlaidų. Siekiant nuo to apsisaugoti, kartu su nauja preke rekomenduojame įsigyti ir „Warranty Expert“ siūlomą pratęstos garantijos paslaugą. Pratęsta garantija įsigalioja iškart pasibaigus gamintojo garantijos terminui ir apsaugo Jūsų pirkinį visą Jūsų pasirinktą laikotarpį.
Kur galima įsigyti pratęstos garantijos paslaugą?
– Pratęsti pirkinio garantiją įsigyjant prietaisą galite visose GUT parduotuvėse, taip pat perkant internetu mūsų internetinėje parduotuvėje. Perkant internetu pratęstos garantijos planus ir kainas rasite prekės puslapyje.
Ką daryti žalos atveju?
– Visų pirmą, reiktų registruoti žalą internetu (https://warranty.expert/lt/) arba telefonu (8 700 33300). Užregistravus žalą „Warranty Expert“ ekspertai Jus informuos apie įrenginio taisymo detales, o atsiimti sutaisytą ar naują prietaisą reikės nurodytu adresu. Informuojame, jog didelių gabaritų įrenginius pristatome Jums į namus.
Norėdami nutraukti nuotolinę ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį, galite pasinaudoti šia forma: PAVYZDINĖ INFORMACIJOS APIE NUOTOLINĖS SUTARTIES AR NE PREKYBOS PATALPOSE SUDARYTOS SUTARTIES ATSISAKYMĄ FORMA